perjantai 10. lokakuuta 2014

VL: Taidetta, taidetta

________________________________________
Lähettäjä: Arola, Marja
Lähetetty: 7. lokakuuta 2014 16:05
Vastaanottaja: Wavalmennus@blogger.com
Aihe: Taidetta, taidetta

Barcelonan ihanuutta:
Torstaina näyttelyn pitäisi avautua. On paljon tehtävää. Minä maalasin kuusi tuntia eilen näyttelypöytiä ja sitten vielä menimme tiimin kanssa kuuntelemaan luentoa ja näyttelyn avajaisiin. Sekin kuuluu työhöni, koska vastaan täällä myös vierailevista taiteilijoista ja minun täytyy tietää heidän töistään ja työskentelymetodeistaan. Nukkumaan pääsin vasta yhdeltätöista ja aamulla heti ostamaan tarvikkeita näyttelyä varten.
Tämä iltapäivä ja ilta menee näyttelypöytien kunnostamisessa. Huomenna tulee olemaan täydellinen hulina. Noin 150 taiteilijaa saapuu töineen ja olen ohjaamassa ja hoitamassa kaikkia asioita, olalaa.
Mutta mukavaa tämä on, minun tempperamenttini sopii tänne oikein hyvin, en poikkea lainkaan.
Kaikki muutkin nauravat itkevät ja puhuvat äänekkäästi.
Kuvissa pomoni Paulo Ribeiro ja Korutaiteilija Liana Pattihis.
Liana Pattihisin töitä ja minä maalaamassa näyttelypöytiä.


Marja Arola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti