perjantai 9. lokakuuta 2015

Pariisi 9.10.2015 Ville Ruonakoski

Tänään tein Instituutin johtajalle prototyypin asiakastyytyväisyyskyselystä. Lähetin sen juuri hänen sähköpostiin tutustumista varten.
Palautteen saaminen asiakkailta on tärkeää, jotta toimintaa voidaan kehittää vastaamaan asiakkaiden tarpeita paremmin. Kyselyn
graaffinen ilme pitää suunnitella vastaamaan hyvin yrityksen viestinnässä käyttämää tyyliä.  Kyselyn pitää toimia hyvin eri mobiililaitteilla.
Kyselyn yhteenvedosta pitää muodostua selkeät graaffit liiketoiminnan kehittämisen pohjaksi. Tässä prosessissa muodostuu hyvää tietoa
jaettavaksi opiskelijoille.

Kävin it-tehtävien ohella päivystämässä lyhyen aikaa infossa, koska infossa työskentelevä kollega lähti tauolle. Infossa tutustuin myös käytettyyn ajanhallintajärjestelmään. Tämäkin on hyvä sovellus, jonka voi käydä läpi opiskelijoiden kanssa. Palvelin myös kahta asiakasta onnistuneesti.
Hyvä on osata ranskaksi bonjour=hyvää päivää ja Au revoir=näkemiin.  Ranskassa kaikki tervehtivät, kun tulevat Instituuttiin sisälle tai
menevät ulos. Instituutissa on myös pieni kirjasto, joka on auki iltapäivisin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti